مصاحبه امير خان با فارس
 
چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:, :: 14:17 ::  نويسنده : امين خان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، شاید تا پنج سال قبل کمتر کسی باور می‌کرد که یک جوان بی‌ادعا ولی سختکوش از شهر کاشان و دیاری که‌ سال‌ها خبری از والیبالش نبود به یکباره با حضور تیم والیبال باریج اسانس کاشان در لیگ دسته اول والیبال کشور تبدیل به مهره‌ای تعیین‌کننده در رده‌های مختلف والیبال ملی شود.

* فارس: ‌ابتدا تبریک خبرگزاری فارس را به مناسبت کسب نخستین مقام قهرمانی بزرگسالان آسیا را پذیرا باشید.غفور: من هم متقابلا به شما و ملت بزرگوار ایران این قهرمانی را تبریک می‌گویم.

 فارس: از بازی فینال بگویید.غفور: شیرینی قهرمانی در آسیا، برای نخستین بار آن هم برای من که کم سن و سال‌ترین بازیکن تیم بودم قابل بیان نیست... آرزوی قهرمانی در آسیا سال‌ها بود در والیبال محقق نشده بود و با توجه به جنگ روانی که چینی‌ها با اتکا به شکست ما در لیگ جهانی قبل از بازی به راه انداخته بودند به این پیروزی لذت انتقام از چین نیز افزوده شده بود.

* فارس: هیچوقت فکر می‌کردید پس از چند مسابقه نیمکت‌نشینی و ورود به عنوان بازیکن جایگزین در بازی فینال به یکباره بازیکن ثابت شوید و سپس با بازی بی‌نظیر خود به عنوان عامل اصلی قهرمانی مطرح شوید؟غفور: استفاده از بازیکنان تنها به نظر سرمربی تیم بستگی دارد اما خوشحالم که پاسخ اعتماد ولاسکو را دادم و از بابت اینکه در میان نام‌های بزرگی که همگی بازیکنان برجسته‌ای هستند سرمربی تیم به من میدان داد از ایشان سپاسگزارم.

 فارس: برای نخستین بار حضور در سالن آزادی و بازی کردن در مقابل دیدگان 12 هزار نفر ایرانی چه حس و حالی داشت؟غفور: بازی کردن در حضور سیل مشتاق تماشاگرانی که با تمام وجود برای پیروزی تیم ملی تشویق می‌کردند و حضور تماشاگران زیادی که در پشت درب سالن مانده بودند وظیفه تک‌تک بازیکنان را سنگین‌تر می‌کرد و خصوصا من که برای نخستین بار به عنوان جوان‌ترین بازیکن تیم توانستم در موفقیت تیم ملی کشورم نقشی ایفا کنم‌.
لطف خداوند بود که نخستین تجربه حضورم در تیم ملی بزرگسالان همراه با نخستین قهرمانی تیم ملی بزرگسالان در جام ملت‌های آسیا مصادف گردید.

 فارس: نهایت آرزویت در والیبال چیست؟غفور: یکی از آرزوهایم این است که بتوانیم در والیبال بزرگسالان همچون والیبال در رده‌های نوجوانان و جوانان بر سکوی افتخار جهان بایستیم.


* فارس: الگوی ورزشی‌ات در والیبال کیست؟غفور: در والیبال داخلی بازی آقای بهنام محمدی را خیلی دوست داشتم


*‌ فارس: و خارجی؟غفور: من بازی آقای میرکویچ را خیلی می‌پسندم.

* فارس: فصل آتی لیگ برتر را در کدام تیم حضور خواهید داشت؟
غفور: برای این فصل هنوز قراردادی ثبت نکرده‌ام و چند پیشنهاد از تیم‌های باشگاهی داخلی و حتی خارجی نظیر کشورهای ایتالیا و صربستان نیز داشته‌ام ولی در وهله اول به تیم شهرستانم، باریج اسانس کاشان فکر می‌کنم و امیدوارم در فصل آینده نیز برای این تیم به میدان بروم.

 فارس: ‌وضعیت آسیب‌دیدگی شما در چه وضعیتی قرار دارد؟غفور: قبل از شروع تمرینات تیم ملی با متخصصان زیادی مشورت کردم که عده‌ای از آنان نیز از حضورم در مسابقات ملی ممانعت می‌کردند و خواستار عمل زانویم بودند اما پزشک تیم ملی از انجام عمل منعم کرد و با دادن تمرینات خاص روز به روز بهبود یافتم که نتیجه آن هم حضور در جام جهانی جوانان و جام ملت‌های آسیا بود و امیدوارم با انجام تمرینات مربوط در طول فصل دچار مشکل نشوم.

* فارس: و سخن آخر؟غفور: از پدر، مادرم و تمام مربیانی که در طول این چند سال مرا حمایت کردند و توانستم جواب اعتمادشان را بدهم تشکر می‌کنم



نظرات شما عزیزان:

mehrsa
ساعت16:35---30 تير 1392
دمت گرم امین خان خوب حال این یارو هواداررو می گیریا راستی ممنون از وبلاگ خوبت

دارابی
ساعت4:09---22 تير 1392
salam va khaste nabashid khedmate dostane dastandarkar man yeki az tarafdaraye vizheye amir jan hastam ke be sheddat dooseshon daram age emkan dare vasam site ekhtesasie ishon ro befrestid lotfan sepasgozaram.

عاشق ودیونه یامیر
ساعت20:20---6 تير 1392
امیر جونم عاشقتم هر وقت اومدی اصفهان یه گزارشی بده تا ما هم بیایم روی ماهت ببینیم فدات بشم ان شاالله این متن بخونی خواهش میکنم

عاشق ودیونه یامیر
ساعت20:19---6 تير 1392
امیر جونم عاشقتم هر وقت اومدی اصفهان یه گزارشی بده تا ما هم بیایم روی ماهت ببینیم فدات بشم ان شاالله این متن بخونی خواهش میکنم

فاطمه
ساعت18:48---3 آذر 1391
یکم سلیقه حیف امیر جون که تو واسش وب درستکردی

mمهرداد
ساعت20:31---29 خرداد 1391
اره بزار تا بشناسیمت این گل ها برای اقا امیر تا اصفهانی باحال بسوزه

mr.me
ساعت12:36---18 اسفند 1390
ah ah enghadr az in bazikon badam miyad bazi balad nist ke


اصفهانی با حال
ساعت20:51---10 بهمن 1390
ولی خوشم امد بچه ی خوبیه دوست داشتنی ولی اگه دیدیش از جانب من بهش بگو یکم ریز بخنده وموقع شادی خودشو کنترل کنه اینطوری خوشگلتره....

اصفهانی با حال
ساعت20:46---10 بهمن 1390
سلام مگه این غفوره چی داره عاشقشی؟دیروز اومده بود اصفهان دیدمش......

حیف که گیتی بتخت واگرنه میدونستم ...پاسخ:اسمتو عوض نكن هوادار


یه هواداره در حد تیم ملی
ساعت19:14---1 بهمن 1390
میگم تو کاشون شما یه اتلیه پیدا نمیشه دست این بچه رو بگیرید ببرید 2تا عکس حسابی بگیره

یه هواداره در حد تیم ملی
ساعت19:08---1 بهمن 1390
نه فقط عکس امیرمو میخوام
پاسخ:خيلي دور برداشتي ها


یه هواداره در حد تیم ملی
ساعت18:56---1 بهمن 1390
پسر به این خوشگلی این چه عکسیه امین خان
پاسخ:كدوم عكس
پاسخ:ميخواي عكس خودمو بزارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







هواداران امير غفور
عشق فقط امير غفور سلطان جديد واليبال ايران
درباره وبلاگ

سلام دوستان من با توجه به علاقه شديدي كه به امير غفور دارم اين وبلاگ را براي دلگرميشان و همچنين هواداران ايشان ساخته ام نظر يادتون نره شما هم اگر از طرفداران امیر هستید میتوانید نویسندا این وبلاگ باشید
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 32
بازدید کل : 768
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 65
تعداد آنلاین : 1